mandag 10. mars 2014

Pølsegrateng med spinat

Då eg var lita var det berre Skipper'n som åt spinat, det var ikkje mat som behaga min gane for å sei det sånn. Men Skipper'n hadde nok skjønnt meir enn meg, for spinat er både sunt og godt, dessutan gir det maten ein fantastisk grønfarge. Dessutan likar eg å laga til grateng for då er det så enkelt å laga middag til fleire dagar eller middag til mange. Til tilberedning av denne retten har eg to tips til deg, som eg godt kunne hatt bruk for: bruk ei stor gryta og tin lapskausblandinga før du blandar den inn i sausen. Oppskrifta fant eg i Gunda Djupvik's "Smalhans"
4-6 porsjonar:
  • 2 ss smør
  • 3 ss mjøl
  • 8-9 dl mjølk
  • 1 buljongterning (høns- eller grønsaksbuljong), knust
  • litt riven muskatnøtt
  • 600 g kjøttpølser utan skinn eller grillpølser
  • 2 egg
  • 0.5 purre
  • 1 pakke frossen lapskausblanding
  • 0.5 pakke frossen spinat
  • 2 dl tørr makaroni
  • strøkavring
  • salt og pepar
Sett steikeovnen på 200°C. Skjær pølsene i bitar og del purren i skiver. Kok makaronien etter anvisning på pakken. Lat han renna godt av og set den til side. Smelt smør på middels varme, rør inn mjølet og la det fresa litt. Ha i mjølk, og rør godt. Sett opp varmen, og rør heile tida medan sausen kokar opp. La han koka i 4-5 minuttar på middels varme, så den ikkje svir seg. Rør av og til. Smak til med buljongterningen, muskat og eventuelt salt og pepar. Ta sausen av plata og rør raskt inn egga. ha i spinaten og la han smelta i sausen. Ha i pølsebitar, purre, makaroni og lapskausblanding og bland godt. 
ha så alt i ei smurt eldfast form. Strø over strøkavring og legg tynne skiver av smør jamnt over heile gratengen. Steik den så i 40-50 minuttar til den får ei fin gyllen overflata. Dei siste 5-10 minuttane kan du godt setja på varmluft eller grillfunksjon for å få ei ekstra sprø overflata. Server med grøn salat, raspa gulrøtter og eventuelt smør eller rømme. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...