torsdag 27. februar 2014

Potet- og gulrotgrateng med karbonadedeig

Av og til får eg for meg å bla i ein av dei mange kokebøkene eg har i søken etter inspirasjon. Denne retten er inspirert av ei oppskrift eg fant i boka "Frå bollar til burritos". Alle som har hatt heimkunnskap på grunnskulen huskar vel denne? Eg har bladd gjennom denne nokon gonger, og det er i grunn mykje godt i enkelt å finna her, så eg skal prøva å bruka denne (og dei andre) litt meir. Dette er ein litt sånn ta-det-du-har-grateng eigentleg. F.eks kom eg på då eg var nesten ferdig med å laga til i den eldfaste forma at eg hadde ein liten slump med frossne erter i frysen, så då vart dei med. Så ta det du har og lag i veg, og server gjerne med salat og godt brød. Men berre hvis du har altså ;)
4 porsjonar:

  • 4-5 poteter, strimla
  • 4 gulrøtter, strimla
  • 1 løk, hakka
  • 400 g karbonadedeig
  • 2 dl kvitost, riven
  • salt
  • pepar
  • timian (kan bytast ut med anna krydder)
  • 2 dl lettmjølk
  • 1 dl fløyte
  • ca 1 dl frossne erter
Forvarm steikeovnen til 225°C. Vask, reins og del potet, gulrøtter og løk. Gni ut karbonadedeigen sånn at han blir kornete. Legg så poteter, løk, gulrøtter, karbonadedeig og ost lagvis i ei eldfast form saman med salt og krydder. Slå mjølk og fløyte over. Dryss over ertene til slutt. Steik så gratengen i ovnen i ca 45 minuttar, til potetene og gulrøttene er møre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...