torsdag 23. oktober 2014

Tunfiskpita

Dette er noko eg åt mykje til kvelds då eg var student i Bergen. Tunfiskpita er veldig enkelt og tek så lang tid å laga som den tida det tek å varma pitabrødet. Dessutan er det sunt og godt. Eg brukar helst grovt pitabrød om eg får tak i det.
Denne oppskrifta kan lett varierast ved å bruka forskjellige typar grønsaker og krydder, men eg likar denne versjonen best.
1 stor eller 2 små porsjonar:
  • 1-2 pitabrød
  • 1/3 beger Cottage cheese
  • 80 g (2-3 ss) tunfisk i vatn
  • ca 3 cm agurk
  • salt
  • pepar
  • timian eller basilikum (helst fersk, men tørka går òg fint)
Varm pitabrødet etter anvisning på pakken. Hakk agurken i fine bitar. Bland cottage cheese, tunfisk, agurk, salt, pepar og krydder i ein bolle. Når pitabrødet er ferdig har du fyllet i. Så er det berre til å nyta ein betre lunsj eller kvelds.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...