torsdag 9. oktober 2014

Peanut Butter-Chocolate Chip Bars

Denne oppskrifta har eg frå "Betty Crocker's baking classics" frå 1979 som eg kjøpte på Fretex for mange år sidan. I denne boka er det mange fristelsar, men dette er den første opppskrifta frå denne boka eg prøver, sidan ein må ta seg tid til å omgjera frå imperialt system til metrisk. Ut i frå resultatet ser det ut som eg må prøva meg på fleire av oppskriftene, for denne var avhengighetsdannande, rett og slett. Det er nesten ingenting som slå kombinasjonen av sjokolade og peanøtter.
Til ei lita langpanna/firkanta form (ca 33x23 cm) treng du:

  • 1.2 dl sukker
  • 0.8 dl brunt sukker
  • 60 g smør, romtemperert
  • 0.8 dl peanøttsmør
  • 1 ts vaniljesukker
  • 1 egg
  • 2 ss vatn
  • 3 dl kveitemjøl
  • 0.5 ts natron
  • 0.5 ts salt
  • 1.5 dl peanøtter
  • 200 g sjokolade
Forvarm ovnen til 190°C. Smør forma. Bland sukker, brunt sukker, smør, peanøttsmør og vaniljesukker. Mix inn egg og vatn. Bland mjøl, natron og salt. Sikt dette i røra og bland godt. Hakk peanøtter og sjokolade i passande bitar og bland desse i røra. Steik midt i ovnen i 22 til 25 minuttar, til gyldenbrun. Lat kjøla i forma før du deler opp i bitar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...