onsdag 5. juni 2013

Kyllingfilet med fullkornspasta og ostesaus

Idèen til denne middagaen fekk eg i eit hefte frå Tine. I den oppskrifta var det bacon og mykje pasta. Eg er ikkje så begeistra for å la pasta spela hovudrolla i middagen, sidan det tilfører så lite reint næringsmessig, så eg lot den i staden spela rolla som sidekick til kyllingen.
2 porsjonar:

  • 2 kyllingfiletar
  • fullkornspasta
  • Grønsaksblanding (frossen)
Varm opp steikeovnen til 200°C. Steik kyllingfiletane midt i ovnen i ca 15 min. Kok pastaen etter anvisning på pakken. Ha grønsakene i kokande vatn og lat det nett koka opp at sånn at grønsakene blir gjennomvarme.

Ostesaus:
  • 130 g kremost (eg brukte Philadelphia Hvitløk & urter)
  • 1 buljongterning (høns eller kylling)
  • 1 dl vatn
  • 3 dl matfløyte
  • salt + pepar
Smuldre buljongterningen i vatnet og kok opp. Ha i fløyten og kremosten. Rør til osten er oppløyst. Ha i timian, salt og pepar. Server med ein gong. I heftet står det at sausen skal rekka til 4, så då kan du anten halvera oppskrifta eller spara saus til ein annan gong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...