lørdag 25. januar 2014

Kanelbrød

Denne oppskrifta har eg hatt på lager veldig lenge, men har aldri komme så lang som til å faktisk laga den. Så i går då slo eg til med både kjøttkaker til middag til meg og min kjære og kanelbrød til kaffien heima hos svigers. Siste rest av brødet forsvant til frokost i dag, så ein kan jo sei at dette var ei veldig vellukka oppskrift.
  • 0.5 pakke tørrgjær
  • 2 ss sukker
  • 2.5 dl lunka vatn
  • 2 egg (+ 1 eggeplomme)
  • 0.25 dl rapsolja
  • ca 500 g kveitemjøl
  • 1 ts vaniljesukker
  • 1 ts kardemomme
Fyll:
  • smør
  • sukker
  • kanel
Visp sukker og gjær inn i vatnet og lat det stå ca 5 minuttar. I mellomtida vispar du saman egg (eggeplomma kan utelatast) og olja i ein bolle. Ha så gjæren i bollen og bland lett. Bland inn kveitemjøl, vaniljesukker og kardemomme. La det stå å heva på ein lun plass til deigen har blitt dobbelt så stor. 
Kjevl så ut deigen sånn at den blir mest mogeleg firkanta. Pass på at det er mjøl under, då det blir vanskeleg å få den av kjøkkenbenken ellers. Det gløymde nemleg eg. Pensle godt med smør og strø på sukker og kanel. Del så deigen vertikalr i 6 lika store delar. Less desse oppå kvarandre og del så i 5-6 lika store delar att. Legg desse så etter kvarandre i ei smurt brødform. La det etterheva i 20-30 minuttar. I mellomtida let du steikeovnen forvarma til 180°C. Når brødet er ferdigheva steikjer du det midt i ovnen i 20-25 minuttar. La det avkjøla litt i forma før du tek det utav. Pynt med melis medan kanelbrødet forsatt er litt lunka. 

Om du treng litt betre forklaring på korleis ein skal dela den utkjevla deigen har eg nokon enkle illistrasjonar her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...