onsdag 20. mars 2013

Bananbitar med kanelostekrem

Her kjem ei oppskrift som eg allereie har posta på den gamle bloggen min, men tenkte det kunne vera ein god idè å ha alle oppskriftene på ein blogg. Så no framover kjem det nok til å komma blogginnlegg ganske tett, ikkje forvent det skal vera sånn heile tida. Så over til sjølve kaka. Laga den som bursdagskaka til Mette i april i fjor, og den var ein stor suksess. Sonen hennar fekk trillrunde auge då han putta første biten i munnen, eg fekk til og med ein klem. Eg tek det som at kaka var meir enn godkjend. Oppskrifta er ei noko modifisert versjon av oppskrifta Bananbiter med ostekrem frå Det søte liv.

Kaka:
50 g smør
2 små bananer, helst godt modne
1 egg
1,5 dl sukker
2 ss mjølk
2,5 dl kveitemjøl
1 ts vaniljesukker
1 ts natron
1 ts bakepulver
75-100 g sjokolade

Ostekrem:
125 g kremost naturell
50 g smør
200 g melis
2 ts vaniljesukker
Kanel etter smak

Pynt: Minde sjokolade Corn

Smelt og avkjøl smøret. Pisk saman egg og sukker. Mos bananene (bruk gjerne stavmiksar) og bland i eggedosisen saman med avkjølt smør og mjølk. Sikt i det tørra. Rør deigen godt saman. Hakk opp sjokolade og rør den inn i deigen for hand.

Fordel deigen i ei lita langpanna (ca. 20x30 cm). Steik kaka på nedste rilla i ovnen på 175 grader i ca. 20 min. Avkjøl kaka i forma. Kvelv kaka ut av forma.

Pisk saman ingrediensane til ostekremen. Bruk mjukt smør sånn at du ikkje får smørklumpar i glasuren. Ha ostekremen over kaka når den er heilt avkjøt. Skjær opp i små firkantar og ha på pynt.


Sidan sjokolade ikkje eigentleg er ein del av oppskrifta blir kaka ein smule klissete, men min filosofi er at det aldri er feil med sjokolade uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...