onsdag 27. mars 2013

Gryterett med svin, sopp og paprika

Her kjem nok ei oppskrift på gryterett. Eg lovar, eg lagar andre ting enn gryterett altså. Fant denne oppskrifta på Trines oppskrifter, men måtte sjølvsagt forandra bittelitt på den. Gryteretten vart godt motteken her i huset, og eg fekk beskjed om at det såg ut som eg hadde lagt veldig mykje i den. Det hadde eg altså ikkje. Gryta er veldig enkel og billig å få i stand.
Beklagar ulekkert bilete, men gryterettar har ein tendens til å ikkje vera så fotogene.
Til 3-4 personar treng du:

  • 2 små eller 1 stor lauk
  • 3-5 fedd kvitlauk (etter kor godt ein likar kvitløk)
  • 300-400 g svinekjøtt
  • 800 g hakka tomat (anten ferske, hermetiske eller ei blanding av begge)
  • 150 g sjampingjong (eller så mykje du vil)
  • 1 paprika
  • salt
  • pepper
  • paprikapulver
  • oregano
  • 2 dl matfløyte/H-mjølk/kokosmjølk (det du måtte ha)
Start med å hakka opp kvitlauk og lauk så fint som du vil ha det. Kutt opp svinekjøttet, om du ikkje var lika lur som meg og kjøpte det ferdig strimla. Steik kvitlauk og lauk, og tilsett svinkjøttet etterkvart. Pass på at det blir skikkeleg steikt. Tilsett tomatene (eg brukte berre hermetiske), salt (evt litt sukker om du brukte mykje hermetiske tomater), pepper, paprikapulver og oregano og kok det opp.

Skru så ned varmen og la det småkoka. I orginal oppskrifta står det at ein gjerne kan la det småkoka i 1-2 timar, men eg fant ut det haldt med 30-45 min for å få den tjukk nok. Når det er 15-20 minuttar igjen av koketida kuttar du opp soppen og paprikaen og har den i gryta. La det småkoka i 10 minuttar til og ha så i fløyten. Kok opp og server med poteter og kokte grønsaker etter eige valg. Eg brukte gulrøtter og det smakte veldig godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...