lørdag 30. mars 2013

Smashkaka

Har lenge hatt planar om å laga denne kaka sidan Endre har hatt ein stor pose med Smash liggande i ein skuff i aldri så lang tid, og no endelig i påsken fekk eg sumla meg til å gjera det. og det var ikkje bortkasta for å sei det sånn! Kaka er mektig, men jaggu meg blei 3/4 av den vekke då 5 personar satt seg ned for å eta. Oppskrifta fant eg på My Litte Kitchen.
Kakebotnar:

  • 5 eggekvitar
  • 4 dl sukker
  • 75 g Ritzkjeks 
  • 125 g Smash
Ha Smash og Ritz i ein plastpose og knus dei med ein kjevle el. Skill egga og sett eggeplommene til side. Pisk eggekvitane stive. Ha så i sukkeret og pisk til stiv marengs. Vend inn Smash og Ritz for hand. Ha bakepapir i to lika store kakeformer og spray dei med formfett. Har du ikkje to like kakeformer kan du steika botnane i to omgongar, sånn som eg gjor. Det går òg ann å laga det i langpanna. Eg brukte ei 26 cm springform. Hell halvparten av marengsen i forma. Steik ved 175°C i 20-25 minuttar. Avkjøl botnane før du tek dei ut av forma.

Sjokoladeglasur:
  • 4 eggeplommer
  • 3 ss sukker
  • 60 g smør
  • 200 g kokesjokolade
Smelt smøret. Tilsett så sjokoladen som du har delt opp i bitar og smelt på svak varme. Pass på at det ikkje svir seg. Når all sjokoladen er smelta tek du panna av plata og tilset sukker og eggeplommer. Visp kraftig til du får ein jamn sjokoladekrem. Avkjøl litt. Smør sjokoladekremen på toppen av kvar kakebotn. Sett botnane kaldt. I orginaloppskrifta stod det 1 time i kjøleskap, men sidan eg ikkje hadde plass satte eg dei i frysen. Det fungerte lika godt det. Legg ein av kakebotnane på eit kakefat. 

Fyll:
  • 5 dl vaniljekrem
  • 50-75 g Smash
Fordel vaniljekremen utover botnen. Ha så på knust grovhakka Smash. Legg den andre kakebotnen oppå.

Pynt:
  • 3 dl kremfløyte
  • litt sukker
  • 50-75 g Smash
Pisk kremfløyten og sukkeret til krem. Ha kremen på toppen av kaka. Strø så til slutt over meir grovhakka Smash. Og då er kaka ferdig! Ha den i kjøleskap fram til servering. Den smakar aller best same dagen, men eg smakte på den i dag òg, og den var no omtrent lika god, berre litt seigare ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...