lørdag 21. desember 2013

Mandelkonfekt

Mandelkonfekt er super enkelt og raskt å laga, og så smakar det veldig godt. Forrige veka prøvde eg meg på brente mandlar, men fekk det ikkje heil til då dei ikkje blei sikkeleg brente, så det blei heller kandisertemandlar. Desse brukte eg her. Du kan sjølvsagt bruka vanlege mandlar, eller ein annan type nøtt for den slags skyld, men sidan det er jul passar brente mandlar utruleg godt. Som med pikekyss med bringebærsmak, er dette noko som ein kan ha i bakhand om ein plutseleg får bruk for ei ekstra julegåve.
Du treng:

  • brente mandlar
  • mørk + lys kokesjokolade
  • silikonformer
Mengda av mandlar og sjokolade kjem ann på kor mykje du vil laga. Eg bruke 100 g mørk kokesjokolade og 100 g lys kokesjokolade blanda saman. Hakk opp mandlane og ha dei i silikonformene. Smelt sjokoladen over vassbad. Pass på at det ikkje kjem noko vatn i sjokoladen. Ha så sjokoladen over mandlane i formene og lat dei stå i kjøleskap til det har stivna.
Eg brukte desse formene kjøpt på Europris for ein slikk og inegnting

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...