onsdag 17. desember 2014

Snøtoppar

Av og til når eg skal dyppa ting i smelta sjokolade får eg noko sjokolade til overs. Kva skal ein så gjera med den? Ein kan jo sjølvsagt eta den eller berre kasta den, men kvifor ikkje laga ein liten godtbit av denne resten? I går då eg laga pistasjmarsipan fekkk eg litt smelta sjokolade til overs, og då laga eg desse.
  • Smelta sjokolade
  • havregryn
  • melis
Ha havregryn i den smelta sjokoladen til all sjokoladen er brukt. Ha blandinga over på bakepapir med ei skei og lag små toppar. Dryss over melis. Sett kaldt for at dei skal stivna. Nam nam!

2 kommentarer:

  1. Samme her, greit å få brukt opp all sjokoladen - sist knuste jeg en bixit blåbærkjeks som jeg rørte inn i sjokoladerestene og hadde i små muffinsformer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nam! Trur eg må prøva det neste gong, for det høyrdest kjempe godt ut :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...