onsdag 22. mai 2013

Chili con Chicken

No, når det er eksamenstid, prøver eg å laga mat til fleire dagar om gongen, så eg heller kan bruka tida på å øva til eksamen. Eg har heldigvis berre ein att, og den er neste torsdag, så er det sommarferie. I dag vart det Chili con chicken, som er det same som Chili con carne, berre med kylling i staden for kjøtt ;)
2-4 porsjonar:
  • 300-400 g kyllingkjøttdeig
  • 2-3 fedd kvitlauk
  • 1 boks hermetiske tomater
  • 3 ss tomatpuré
  • 1/2 ts tabasco eller anna sterkt krydder etter smak (eg brukte restar av tacosaus)
  • 3 ts chilipulver
  • 1 buljongterning (hønsebuljong eller kjøttbuljong)
  • 2 boksar salat- og grytebønner
  • 1,5 dl yoghurt naturell
  • 1/2 ss kveitemjøl
  • 4-8 cherrytomater (alt etter kva du likar og har, eg hadde berre 4 att)
Rens og hakk kvitlauken. Steik kylligkjøttdeigen. Ha kvitlauken i steikepanna og la den fresa saaman med kyllingkjøttdeigen. Ha så alt over i ei gryta.
Tilsett hakka hermetiske tomater, tomatpuré, chilipulver, delte cherrytomater, tacosaus og smuldra buljongterning. Skyll bønnene og la dei renna av litt.
Bland bønnene i gryta og la alt koka i 2-3 minuttar. Bland kveitemjøl og yoghurt. Ha det så i gryta saman med resten. La det koka til du er fornøgd med tjukkelsen. Server med salat, mykje salat! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...