onsdag 8. mai 2013

Tacoburger

Detta er ein super-enkel burger som ein lagar på null komma svisj, nesten i alle fall. Eg pleier å bruka tacokrydder i mine, men her kan ein jo sjølvsagt bruka kva krydder ein vil og variera tilbehør alt etter kva som passar saman.
Til 1 burger treng du:
  • 1/3 karbonadedeig (ca 133 g)
  • litt vatn
  • litt potetmjøl
  • tacokrydder etter smak
  • Rundstykke el. hamburgerbrød
  • isbergsalat
  • tacosaus
  • mager kesam
  • agurk
  • tomat
Eg veit mange brukar egg når dei skal laga hamburger, så er du ein av dei så er det ikkje noko i vegen for å ha det i. Husk då på at det gjerne går 1 egg på 400g karbonadedeig. Eg brukar det ikkje, rett og slett fordi eg synst burgeren held seg godt nok saman utan. Bland karbonadedeig, ein skvett vatn (begynn med litt, og spe heller på), litt potetmjøl og krydder. Ha i potetemjøl/vatn til du synst at burgeren har ein ok konsistens. Lag ei kaka som passar til brødet ditt og steik dette i steikepanna. Varm gjerne brødet (om det er rundstykke, som eg brukar, eller hamburgerbrød) litt i ovnen. Så er det berre til å setja saman herligheita og nyta den. Kan vel nesten ikkje bli enklare enn det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...