lørdag 11. mai 2013

Vanilje- og Nugattimuffins

Heil sidan eg kjøpte Nugatti Melkesjokolade til kraftig nedsatt pris pga dato for eit par dagar sidan, har ein idè lurt i bakhovudet på meg: muffins med Nugatti. Sidan det er litt problem med steikeovnen her i kollektivet for tida slo eg i grunn tanken om å baka noko meir her før sommarferien i frå meg, men i dag klarte eg ikkje halda meg lenger, så då vart det baking. Eg brukte mi trofaste vaniljemuffins-oppskrift, som eg alltid brukar når eg skal testa ein idè, så veit eg at om det blir mislykka så er det ikkje røra si feil, men det ekstra eg evt. har hatt oppi (eller steikeovnen).
Ser nok ut som ein søt og uskyldig vaniljemuffins, men når ein set tenna i den finn ein ut det ikkje stemmer ;)
Denne oppskrifta rekk til 18 muffins:
  • 100 g smør
  • 2 dl sukker
  • 2 egg
  • 4 dl kveitemjøl
  • 2 ts bakepulver
  • 2 ts vaniljesukker
  • 1,5 dl mjølk
  • ca 0.5 boks Nugatti (velg kva type du vil)
Sett steikeovnen på 180°C. Rør smør og sukker kvitt. Pisk så inn eitt og eitt egg. Bland inn sikta kveitemjøl, bakepulver og vaniljesukker. Tilsett mjølka og rør om. Ha ca. 1 ss med deig i kvar muffinsform. Ha så ca 1 ts Nugatti i kvar form og dekk det med 0,5 - 1 ss deig. For å få høge, fine muffins brukar eg eit muffinsbrett. Steik muffinasne til dei er gyldne, 12-20 minuttar, alt etter korleis steikeovnen din steiker. Eg måtte ha mine inni i nesten 20 minuttar.

Skulle eg servert desse i bursdag eller liknande hadde eg pynta med melis og kakepynt (eller Non-Stop)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...