onsdag 1. mai 2013

Spinatwok

Nok ein gong blei det wok til middag, men kva kan ein gjera når ein har ein har ein rett som er så rask og lett å variera. Når eg lagar wok går det for det meste på ca. mengder, eg har oppi noko til eg føler det er nok av det. Opfta blir det restar av ting eg har att i kjøleskapet, og spesielt no når sommarferien nærmar seg med stormskritt. Berre 29 dagar att før eg seier hade til Bergen og sett nasen heim mot Hardanger for sommaren, og då må eg jo prøva å bruka opp alt av ferskvarer som er i kjøleskapet sånn at eg slepp å kasta det. Samtidig prøver eg iherdig å eta plass i frysaren min, noko som har vist seg lettare sagt enn gjort. Som sagt, wok er eit godt alternativ til middag om ein skal gjera som meg. Og her kjem ein variant.
1-2 porsjonar:
  • 0,5 pose med Findus wok Classic
  • 1 Go og mager røykt kjøttpølsa
  • ca 100 g frossen spinat
  • 1/3 paprika
  • 2-3 cherrytomater
  • 0,5 pose Uncle Ben's Boil-in-bag fullkornsris, ferdigkokt (gjerne restar frå dagen før)
  • 0,5 ss rapsolja
  • ein neve kikerter
  • 1-2 ts sesamfrø
  • 1-1,5 ss sitronsaft
  • salt
  • pepper

Kutt paprika, kjøttpølsa og cherrytomater i bitar. Steik først wokgrønsakene og spinaten. Når desse er tinte, ha kjøttpølsa, paprika og rapsolja i steikepanna. La detta surra 2-3 minuttar. Ha så cherrytomatene, risen, sesamfrø og kikerter i. Bland godt, og la det nett bli varmt, før du har i salt, pepper og sitronsaft. Bland raskt og server :) Nam!!

Tips: Denne kan lagast utan kjøtt ved å bytta ut pølsa med bønner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...