tirsdag 8. oktober 2013

Daimkjeks

I går fekk eg ein god del daimkuler av sjefen min på jobb, då me ikkje har bruk for dei meir. Allereie før eg var komen heim hadde eg minst ein plan for kva eg skulle bruka dei til, og sidan eg har ein del å bruka opp er det bra. Så de kan forventa ein del bakverk med daim utover hausten og vinteren. Første oppskrift ut blei daimkjeks. Desse er heilt fantastiske med god sjokoladesmak i sjølve kjeksdeigen og knas og karamellsmak frå Daim.
ca. 26 kjeks
  • 200 g smør
  • 150 g sukker
  • 50 g brunt sukker
  • 0.5 ts vaniljeessens
  • 1 stort egg
  • 225 g kveitemjøl
  • 2 ss kakao
  • ei klypa salt
  • 1 ts natron
  • 250 g Daimkuler
Forvarm steikeovnen til 180°C, bruk varmluft då du kan steika fleire brett samtidig på denne måten.
 Ha smør, sukker og vaniljeessens i ein stor bolle og rør det godt saman. Rør Så inn egget til røra er lett og luftig. Sikt mjøl, kakao, salt og natron over røra, og rør det inn. Vend inn daimkulene. Kle to steikeplater med bakepair. Bruk ts til å laga kuler av digen som du set på steikeplatene. Deigen vil flyta utover når du set steikeplatene i steikeovnen, så du må passa på å ikkje steja kulene for tett. Steik kjeksa i steikeovnen i 10-12 minuttar til dei er sprø på utsida, men framleis mjuke inni. Avkjøl kjeksa på steikeplatene i ca 2 minuttar før du legg dei på rist og lar dei avkjøla heilt. Oppbevar i ein lufttett boks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...