torsdag 13. februar 2014

Kyllinggryta med eit lite kick

Ei kyllinggryta med gode smakar av karri, chili og paprika, som gir den det vetle kicket nemnt i overskrifta, samt kikerter, gulrot og løk. Krydderet blir mildna av kokosmjølk og, i mitt tilfelle, litt kulturmjølk. Kulturmjølka måtte til då eg klarte å hiva i litt for mykje chili og karri og var heilt tom for kokosmjølk. Grunnen til for mykje chili kom av at eg ikkje hadde fersk chili i kjøleskapet og difor måtte bruka sambal olek (chilipasta), som eg synst er mykje vanskelegare å berekna styrken på i forhold til mengda eg har i. Så har du fersk chili, bruk det! Blir gryta di likavel for sterk anbefalar eg å mildnar den med kulturmjølk, rømme, yoghurt naturell eller noko liknande. I alle fall må det vera noko tjukkare mjølkeprodukt enn vanleg mjølk.
Server gjerne gryta med ris og grøn salat, eller et den bar om du heller vil det. Dette er òg ei gryta som du kan laga på førehand og varma opp at ein dag du ikkje har så god tid til å laga middag.
Til 4 prosjonar treng du:
  • 1 pakke kyllingkjøttdeig
  • 0.5 lauk
  • 3 fedd kvitlauk
  • Chili el. sambal olek etter smak
  • 1 boks kokosmjølk
  • 1 boks kikerter
  • 1 boks hermetiske tomater
  • 1 raud paprika
  • 4 gulrøtter
  • 1 ts grukemeie
  • 0.5-1 ts karri
  • 1 ts paprikapulver
  • 1 terning kylling/hønsebuljon
Bruk ei gryta eller steikepanna med høge kantar. Steik kyllingkjøttdeigen. Når den er steik har du i lauk, Finhakka kvitlauk og chili. Lat dette surra litt før du har i kokosmjølk, hermetiske tomater og kikerter. Skrell og del gulrøttene i skiver, og del opp paprikaen. Ha dette i gryta. Ha så i krydder og buljonterningen. Rør om sånn at alt blir godt blanda og la det så putra i  ca 15 minuttar. Smak undervegs om du treng å mildna gryta med kultumjølk eller liknande. Så er det berre til å setja seg rund middagsbordet og nyta...mmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...