fredag 14. februar 2014

Red velvet kaka ♥

I dag er Valentinsdag, og for anledninga har eg laga ei hjarteforma red velvet kaka til min kjære. Vart ikkje heilt fornøgd med påføringa av frostingen, men då seier eg berre: Kaka er som kjærleiken, veldig god, men ikkje heilt prefekt.

  • 300 g mjøl
  • 370 g sukker
  • 2 ss kakao
  • 3 ts vaniljesukker
  • 1 ts salt
  • 3 egg
  • 3 dl kulturmjølk
  • 1.5 dl matolja
  • 3 ts raud pastafarge (eg brukte Wilton's red (no taste), men du kan òg bruka 4-5 glas med raud konditorfarge)
  • 2 ts natron
  • 2 ts lys eddik
Forvarm steikeovnen til 170°C. Ha alle dei tørre ingrediensane i ein bolle og bland dei saman. Ha så i egg, kulturmjølk og olja og blad saman på høg hastigheit til alt er godt blanda saman. Ha så i raudfargen. Bland igjen. Rør saman natron og eddik sånn at det brusar. Ha det raskt i røra og rør inn. Fyll røra i ei godt smurt form. Om du får alt i ei form blir steiketida ca 1 time og 10 minuttar. Eg måtte bruka ei form to gonger då den hjarteforma eg har ikkje var høg nok til heile røra. Om du deler opp røra sånn som eg gjor blir steiketida noko kortare. I prinsippet halvparten, men sjekk kaka undervegs og ta ei vurdering på kor lenge den må stå inni. Lat kaka avkjøla heilt på rist. I mellomtida lagar du frostingen til kaka.
  • 160 g smør, romtemperert
  • 300 g kremost, romtemperert
  • 2 ts vaniljesukker
  • ca. 900 g melis
Pisk saman alle ingrediensane til alt er lett og luftig. Del kaka i tre (eller i så mange delar som passar etter høgda du fekk på kaka). Legg den første botnen på eit kakefat. Ha på godt med frosting. Legg den neste boten oppå og gjør det same. Legg siste botn på toppen og dekk kaka med resten av frostingen. Dryss små hjerter over kaka. Perfekt til valentingsdagen ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...