torsdag 5. september 2013

Baconsurra torsk med ertepurè

Sidan eg har klart å opparbeida meg ein god stabel med kokebøker dei siste åra har eg no bestemt meg for at det er på tide å gjera nytta av dei. Denne oppskrifta er henta frå "Den rutete kokeboken" til Ingrid Espelid Hovig, min store helt då eg var lita. Det høyrest kanskje ut som ein fancy oppskrift, men er utruleg enkel og grei å laga. Og så gjer det jo ikkje noko at det smakar godt òg.
4 porsjonar:
  • 600 g torskefilet (eller ein filet pr. pers.)
  • salt
  • pepar
  • 150 g bacon
Tin fisken om du brukar fryst fisk. Når fisken har tint sett varm steikeovnen til 250°C. Krydre torsken med salt og pepar. Ha bacon rundt filetane. Legg dei i ei smurt eldfast form og steik dei i ca 10 minuttar.

Ertepurè:
  • 250 g fryste erter
  • 0.5 dl rømme el. crème fraîche
  • salt
  • pepar
  • 0,5 dl hakka graslauk (kan sløyfast)
Kok opp vatn med litt salt i. Ha i ertene når vatnet fosskokar og kok i ca. 1 minutt. La ertene renna av godt av og bland dei med stavmiksar saman med rømme. Smak til med salt og pepar. Bland i graslauk om du har det.
Server med kokte poteter og salat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...