torsdag 26. september 2013

Mexikansk skinkegrateng

Laga dette på tirsdag, men på grunn av tekninske problemar med internett vart det ikkje til at eg fekk posta oppskrifta i dag. Fant oppskrifta på Storemyras matblogg, men forandra litt på måla og tilberedinga sidan eg såg det kom til å bli litt vel sterkt for min kjære. Originaloppskrifta finn de her.
Grateng
  • 2 boksar Picnicskinka
  • 1 ss soyasaus
  • 0.5 ts chilipulver
  • 2 vårlauk
  • 2 gulrøtter
Forvarm steikeovnen til 200°C. Kutt skinka opp i treningar. Kutt vårlauken opp i ringar. Skrell gulrøttene og del dei opp i skiver. Bland saman og ha det i ei eldfast form. Ha over chlipulver og soyasaus og bland det heile godt saman.

Saus
  • 3 ss kveitemjøl
  • 2 dl matfløyte
  • 2 dl buljong
  • 1 ts sambal oelek (chilipasta)
  • 0.5-1 dl sweet chilsaus
  • reven ost
Rist saman mjøl og fløyte. Rør inn buljong, chilisaus og sambal oelek. Sambal oelek finn ein i dei fleste innvandrarbutikkar, eg kjøpte den på Europris Pluss i Åsane. Slå sausen over forma, og sørg for at alt der nokolunde dekka av saus. Steik midt i ovnen. Etter 10 minuttar tek du gratengen ut og har på så mykje ost som du vil. Sett forma inn igjen i steikeovnen i 15 minuttar. Ca halvegs i denne steiketida slo eg på grillfunksjon for å gjera osten ekstra gylden og litt sprø. Server med ovnssteikte poteter og cherrytomater eller ein frisk salat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...