torsdag 15. august 2013

Ripspai med vaniljeis

Eg driv forsatt å plukkar på rips frå hagen. Det verkar nesten som om den busken aldri blir tom, så i dag tok eg meg ei skikkeleg god økt og plukka så mykje som eg orka. Noko blei brukt til denne paien, noko skal lagast meir ripssyltetøy av og noko skal frysast til seinare bruk. Har allereie ei oppskrift med rips i tankane, så de får berre følgja med framover. Hvis de, som eg, har ein ripsbusk i hagen så er det ikkje dumt å plukka og frysa ned. Det er ekstra godt med heimaplukkka bær utover hausten, derfor var eg og Helena òg på blåbærtur sist søndag der me fekk plukka tilsaman 8 liter før me gav oss, så det blir nok nokon blåbæroppskrifter utover hausten òg. Oppskrifta på paien har eg lånt frå Middag og mer.
  • 2 egg
  • 2,5 dl sukker
  • 2 dl kveitemjøl
  • 2 ts vaniljesukker
  • 2 ts bakepulver
  • 2,5 dl rips
  • sukker
  • kanel
  • kald Melange
  • evt potetmjøl
Sett steikeovnen på 200°C. Pisk eggedosis av egg og sukker. Pisk inn kveitemjøl, vaniljesukker og bakepulver. Hell så massen over i ei paiform og lat den flyta ut i kantane. Strø på ripsen. Om den er litt blaut kan det vera lurt å ha på 1 ss med potetmjøl. Strø over så mykje sukker og kanel som du vil. Eg hadde på veldig mykje kanel og ikkje så mykje sukker, sidan me er veldig glade i kanel her i huset. Ta ut Melange frå kjøleskapet og bruk ostehøvel for å få tynne skiver av smør. Legg smørskivene utover heile paien. Steik den midt i ovnen i 25-30 minuttar. Har steikeovnen din paifunksjon er dette ein ypperleg anledning til å bruka den. Server paien lun med vaniljeis, anten det er heimalaga eller butikkkjøpt. Min vaniljeis er butikkjøpt, så veit de det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...