lørdag 7. september 2013

Mørdeigskaka med sjokoladebitar

fridag for meg betyr som regel bakedag, og i dag er intet unntak. Etter litt fram og tilbake om eg faktisk skulle ta å baka i dag òg, kom eg fram til at "Jo, det skal eg". Så eg forsett på kokebok-prosjektet mitt og lagar ei oppskrift eg har funne i ein av kokebøkene mine. I dag bladde eg tilfeldig opp på ei side i "Sjokolade" og fant denne oppskrifta. Sidan det var bruk for så få ingrediensar synst eg denne var ein god idè å laga sidan eg eigentleg ikkje orka noko som tok lang tid eller kravde mange ingrediensar.
  • 115 g smør
  • 115 g kveitemjøl (eg blingsa litt og brukte 155 g, men det fungerte det òg sjølv om kaka kanskje ikkje blei så saftig som den skulle ha blitt)
  • 55 g maizena
  • 55 g sukker
  • 65 g sjokolade (i boka stod det 40 g, men det er jo alt for lite :P )
Forvarm steikeovnen til 160°C. Smør ei lita form. I boka stod det 23 cm paiform med laus botn, men sidan eg ikkje har det så blei det ei 20x20cm firkanta form. Ta det du har i kjøkkenskapet.
Sikt mjøl og maizena i ein bolle. Rør inn sukkeret. Tilsett smør i terningar, og smuldre det inn til blandinga begynnar å binda seg.
Ha deigen i den smurte forma og klem den jamt ned. Prikk overflata med gaffel. Dette klarte eg òg å blingsa på, så ein skulle jo tru eg aldri har lest ei oppskrift før, men det gjekk fint likavel. 
Hakk sjokoladen i bitar og dryss den over deigen. Klem den lett ned.
Steik kaka i steikeovnen i 35-40 minuttar til den er steikt, men ikkje brun. Skjær den i passelege bitar med ein skarp kniv. Avkjøl stykkene i forma i 10 minuttar. Legg dei så på rist, og avkjøl dei heilt...om du klarar å venta då!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...