torsdag 15. august 2013

Kvardagsgryta

Denne veka begynnte eg i ny jobb på Esso. Ein skulle trur at å laga hamburger og vaska diverse hyller og dører ville føra til at eg ikkje hadde noko behov for å verken vaska eller laga mat på fridagen min. Den gong ei! I dag har eg verkeleg teke fram mi indre husmor og vaska vindauger, rydda i alle kleda mine, vaska skitne klede, plukka nokon kilo med rips og laga middag og dessert (eige innlegg seinare i kveld). Middagen i dag blei, som de skjønnar av overskrifta, kvardagsgryta. Dette er ei enkel og grei gryta å laga, sidan den verken tek lang tid eller krev dyre og merkelege råvarer. I tillegg så er den ganske så sunn ;)
3-4 porsjonar:
  • 400 g krabonadedeig
  • matolja
  • 1/2 purre
  • 2 fedd kvitlauk
  • 5 gulrøtter
  • 1 terning grønsaksbuljong
  • 2 dl vatn
  • 1 boks hermetiske tomater
  • salt og pepar
Steik karbonadedeigen på høg varme saman med olja. Kutt purren fint og finhakk kvitlauken. Riv gulrøttene. Ha så alt saman, innkludert tomatene, i gryta. Bland saman buljongtreningen og vatn. Tilsett buljongblandinga i gryta og la det koka nokon minuttar, til du er fornøgd med gryta. Alt frå 5 til 10 minuttar skulle halda. Smak til med salt og pepar.
Server med potetstappa eller poteter. Her i huset falt valget på potetstappa enkelt og greit sidan dette tek mindre tid enn å koka poteter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...