tirsdag 19. mars 2013

Gassamiddag

Navnet på retten høyrest verkeleg ikkje appetitteleg ut, det skal eg vera eining med, men sjølve middagen er kjempe god. Veit ikkje kvar verken oppskrifta eller navnet på den kjem i frå. Dette er noko som foreldra mine har laga så lenge eg kan huska, så dette er ein smak av barndom for meg. Oppskrifta er utruleg lett og ein treng ikkje mange eller dyre ingrediensar for å laga detta. Er ikkje heilt sikker på kor mange denne rekk til, det kjem jo litt ann på kor svoltne dei som et er, men eg vil trur det held til 5-6 stykken om dei ikkje et som hestar alle saman.
400g kjøttdeig eller karbonadedeig (eg brukar karbonadedeig for å få den litt sunnare)
1 pose tomatsuppa utan makaroni
300-500 g fiskepudding
1 lite eller 1/2 stort kålhovud
5-7 gulrøtter
1 boks hakka tomater (ca 400 g)
1 potet pr person (eller meir om nokon er ekstra glade i potetet)

Aller først er det lurt å setja på potetene, sidan desse brukar litt tid på å bli ferdige. Sett òg på kokevatn til kålen og gulrøttene. Tilbered tomatsuppa som det står på pakken, men bruk halvparten av vatnet som står på pakken. Dette fordi tomatene tilfører ein del væska. Ha tomatene oppi saman med suppa med ein gong og la det koka til ferdig.
Medan dette står å kokar opp skjær ein opp kål, gulrøtter og fiskepudding. Når vatnet byrjar å koka, har ein kål og gulrøtter oppi. Desse må ikkje koka meir enn 15 min, 10 held som regel. Brun så krabonadedeigen i steikepanna. Fiskepuddingen treng du ikkje gjera noko meir med. Når alt er ferdig kokt og steikt har ein alt (kål, gulrøtter, karbonadedeig og fiskepudding) oppi tomatsuppa. La det stå å småputra til du er fornøgd med tjukkelsen på tomatsuppa. Knepp så potetene på middagstalerkenen og bland saman med Gassamiddagen. Eit tips er å la den vera litt tynn om ein skal varma det opp att seinare, for då tjukknar nemleg suppa. Evt kan ein ha i litt vatn når ein varma opp att, sånn at det i det heile er noko suppe att. Håpar det smakar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...